نکاتی برای خرید بهترین لپ تاپ ها با امکان نگهداری شارژ بالا
نوشته شده توسط : amin

کدام لپ تاپ ها بیشترین شارژ را نگه میدارند؟

تمام شدن شارژ لپ تاپ بدترین چیزی است که حین انجام یک کار مهم (مثل انجام یک پروژه در دقیقه ی نود) ممکن است ما را مجبور کند تا مدام از جا بلند شویم و به دنبال پریز برق باشیم در حالیکه اصلا فرصت کافی نداریم و باید پروژه تا فردا تحویل دهیم.  افرادی که در این شرایط قرار گرفته اند الان یاد خاطره تحویل پروژه می افتند که می خواستند از عصبانیت موهایشان را بکنند. چون زمانی که حتی فرصت نداشته اید سرتان را بخارانید، مدام مجبور بودید لپ تاپ را به شارژ بزنید. هیچ کدام از ما دوست نداریم در مدت زمان کوتاهی لپ تاپ را به شارژ بزنیم پس برای اینکه به این مشکل برخورد نکنیم، باید بهترین لپ تاپ از نظر باتری را بررسی کنیم. در ادامه این مقاله، به لیستی از بهترین لپ تاپ ها با طول عمر مفید باتری اشاره خواهم کرد.

افرادی که به طول عمر باتری بیشتر نیاز دارند

درست است که هیچ کدام از ما دوست نداریم که شارژ لپ تاپ خیلی زود تمام شود اما  برخی کاربران به دوام باتری بیشتری نیاز دارند و این نیاز لازمه ی کار و یا حرفه ی آنها است. گیمرها و دانشجویان جزو افرادی هستند که به دوام باتری بیشتری نیاز دارند. زیرا در غیر این صورت به مشکلات جدی برخورد می کنند. خوشبختانه درسال های اخیر، شرکت های تولید کننده بیشتر به طول عمر باتری در ساخت لپ تاپ اهمیت می دهند.

لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگلپ تاپ های گیمینگ

اگر پای درد دل گیمرها بنشینید، متوجه می شوید که چقدر شارژ باتری در زندگی گیمرها نقش مهمی دارد. چون تمام همت و تلاش خود را  برای برنده شدن در یک بازی بوکس یا ماشین سواری یا نجات دنیا از دست زامبی ها یا انجام یک عملیات مخوف به کار می برند و تا یک قدمی موفقیت  هم پیش می روند اما ناگهان با خاموش شدن لپ تاپ همه چیز نقش بر آب می شود و البته گیمرها وقتی در جنب و جوش برد و باخت بازی هستند، اصلا فراموش می کنند به میزان شارژ باتری لپ تاپ توجه کنند، بنابراین اگر بی موقع لپ تاپ خاموش شود تمام رشته هایی که بافته اند پنبه می شود و دوباره روز از نو بازی از نو!

لپ تاپ دانشجویی

مهم ترین ویژگی لپ تاپ برای محصلان، طول عمر باتری است. زیرا این مشکل مثل بازی دومینو پشت سرهم اتفاق می افتد. اگر شارژ لپ تاپ حین حضور در یک کلاس آنلاین تمام شود، بخشی از درس را متوجه نخواهند شد. به این ترتیب حین تمرین با مشکلاتی مواجهه می شوند همین طور حین انجام تکالیف، تموم شدن شارژ لپ تاپ برای معلم یا استاد مفهومی ندارد و قطعا با نصفه انجام دادن تکالیف با دردسرهای زیادی رودرو می شوند. فاجعه نهایی در امتحان آنلاین آخر ترم به اوج خود می رسد و دانش آموز ممکن است فرصت امتحان دادن را ازدست بدهد. بنابراین قبل از خرید لپ تاپ باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

ارزان ترین لپ تاپ های 2022 با طول عمر باتری عالی

ارزان ترین لپ تاپ های 2022 با طول عمر باتری عالیارزان ترین لپ تاپ های 2022 با طول عمر باتری عالی

اگر بودجه کافی برای خرید لپ تاپ ندارید و نوع کارتان ایجاب می کند که لپ تاپ با طول عمر باتری عالی خریداری  کنید، نگران نباشید شما می توانید با بودجه مناسب یک لپ تاپ باکیفیت انتخاب کنید. در ادامه لیستی از لپ تاپ های 2022 با بودجه مناسب را به شما معرفی می کنم.  لپ تاپ های این لیست تمام ویژگی های یک لپ تاپ باکیفیت همراه با عمرطولانی باتری را دارند بنابراین با خیال راحت می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. این موضوع را مد نظر داشته باشید که درست است که باتری مهم ترین ویژگی یک لپ تاپ به شمار می رود اما ویژگی های دیگر را نیز هنگام خرید لپ تاپ بررسی کنید.

  1. Lenovo chroombook C330

لنوو یک کروم بوک با طول عمر باتری فوق العاده است و بیشتر از 10 ساعت عمر مفید دارند و به این ترتیب عدد قابل قبولی برای طول عمر باتری است و شما می توانید به راحتی به کارهای خود بدون نگرانی رسیدگی کنید. کروم بوک لنوو به عنوان بهترین کروم بوک اقتصادی لنوو معرفی شده است. اگر دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب و طول عمر باتری نسبتان خوبی هستید، لنوو کروم بوک را بیشتر بررسی کنید. این محصول لنوو یک کروم بوک 2 در 1  است به این صورت بهترین کاربرد را برای دانشجویان یا دانش آموزان دارد. به راحتی می توانید آن را به هر سمتی بچرخانید و مطالعه کنید.

  1. Asus zen book UX330UA

2.Asus zen book UX330UA2.Asus zen book UX330UA

زن بوک های ایسوس هم جزو دستگاه های مقرون صرفه با قابلیت های متعدد است. این دستگاه با بیش از 12 ساعت طول عمر باتری، بهترین گزینه به شمار می رود. این لپ تاپ همچنین یار و یاور سفرهای شما است زیرا خیال شما را از شارژ مجدد راحت می کند. این دستگاه دارای باتری لیتیوم پلیمری است که طول عمر آن در مقایسه با لیتیوم یونی بهبود پیدا کرده است. نکته مهم درباره باتری های لیتیوم پلیمری این است که حتی بعد از صدها بار استفاده، ظرفیت شارژ اولیه خود را از دست نمی دهند. بنابراین نگرانی بابت ضعیف شدن عملکرد باتری نداشته باشید.

  1. Google pixelbook

گوگل پیکسل سومین گزینه در این لیست است که بیش از 10 ساعت دوام دارد. این لپ تاپ هم ویژگی های فوق العاده ای دارد و از طرف دیگر نسبت به لپ تاپ های رده بالا و متوسط، ارزان تر است. تکیه گاه محکم لپ تاپ به پردازنده i5  اینتل است. نکات برجسته دیگر لپ تاپ گزینه دستیار گوگل است. گوگل پیکسل بوک اولین لپ تاپ با قابلیت دستیار داخلی گوگل است. نقطه قوت گوگل پیکسل بوک در کی بوردهای راحتش است. و از طرف دیگر یک لپ تاپ 2 در 1 است که بهترین گزینه برای محصلان و دانشجویان به شمار می رود. و با قلم آن می توانید به راحتی بنویسید با چیزی را بکشید.

  1. Acerchroom book R13

4.Acerchroom book R134.Acerchroom book R13

Acerchroom book با 12 ساعت عمر باتری به عنوان بهترین نمونه از لپ تاپ های 2022 از نظر باتری معرفی شده است. acerchroom book موفق شد نسبت به رقبای خود Thinkpad 13 chroombookو chroombook flip سربلند از تست باتری بیرون آمده است. البته این عدد در رقابت با Dell chroombook عملکرد ضعیف تری دارد. Acerchroom book با پردازنده مدیاتک کار می کند اما قادر به انجام چندین کار نیست. ویژگی های این لپ تاپ دوست داشتنی به این نکات محدود نمی شود. اگر تایپیست هستید یا کار تولید محتوا انجام می دهید، کی بورد این لپ تاپ گزینه مناسبی برای شماست. زیرا کلیدهای کی بورد دستگاه با فاصله 1.6 میلی متری از یکدیگر قرار دارند و انگشتان دست به راحتی بر روی آن حرکت می کند.

مک بوک ها به دوام باتری شهرت دارند

مک بوک ها بهترین لپ تاپ از نظر باتری به شمار می روند. طبق تحقیقات اکثر مک بوک ها بیش از 18 ساعت کار می کنند بدون اینکه به شارژ نیاز داشته باشند. البته مک بوک پرو 16 در سال 2019 با بیشترین میزان باتری، یعنی 11 ساعت به بازار معرفی شد، و در آن زمان جزو شاهکارهای اپل بود. اما به طور کلی می توانید روی باتری های مک بوک ها حساب باز کرد. البته نسخه های جدید مک بوک های 2020 مانند مک بوک ایر نیز شاهکار کردند زیرا  می توانند تا 20 ساعت دوام بیاورند. در ادامه به ویژگی ظرفیت باتری مک بوک ایر2020 بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شگفت انگیز ترین باتری ها در مک بوک ایر 2020

شگفت انگیز ترین باتری ها در مک بوک ایر 2020شگفت انگیز ترین باتری ها در مک بوک ایر 2020

دو مدل از محصولات مک بوک یعنی مک بوک ایر2020 و مک بوک پرو 13 اینچی  توانستند از امتحان تست باتری با 20 ساعت دوام، رو سفید بیرون بیایند. این دو مدل از بهترین لپ تاپ از نظر باتری هستند. البته مک بوک ایر دوام بیشتری داشت زیرا تا 29 ساعت توانست رکورد بزند. هر دو لپ تاپ با پردازنده قدرتمند و انحصاری اپل یعنی M1 در میان رقبا می تازانند. مک بوک ایر به لطف تراشه قدرتمند M1 سرعت سی پی یو تا سه برابر افزایش پیدا کرده است. با چنین سرعتی مک بوک ایر می تواند بسیاری از تقاضای گیمرها و محصلان را برآورده کند.

طول عمر باتری پاشنه آشیل لپ تاپ های اچ پی

اچ پی یکی از بهترین برند در صنعت تولید لپ تاپ است. و به عمر طولانی باتری نیز شناخته می شود. اما با این حال باتری لپ تاپ به طرز استفاده کاربر نیز وابسته است. به طور کلی باتری لپ تاپ ها بین 2 تا 4 سال دوام دارند که حدودا 1000 بار شارژ می شود. مدت زمان نگهداری باتری در لپ تاپ های نسل جدید اچ پی پیشرفت زیادی کرده است.  لپ تاپ اچ پی  Hp Envy 14 19 ساعت بیشترین دوام باتری را دارد که نسبت به رقبا یعنی 3x Acer Swift و Asus zenbook14 توانست بیشتری امتیاز را کسب کند.

چند توصیه شرکت hp  به مشتریان برای شارژ لپ تاپ

چند توصیه شرکت hp به مشتریان برای شارژ لپ تاپچند توصیه شرکت hp به مشتریان برای شارژ لپ تاپ

اما hp نکاتی را برای افزایش مدت زمان شارژ لپ تاپ اشاره می کند که باید آن ها را در نظر بگیریم

  1. نوع باتری لپ تاپ
  2. نوع شارژ لپ تاپ
  3. استفاده از لپ تاپ حین شارژ کردن
  4. فناوری شارژ سریع

به طور کلی برخی باتری ها می توانند ولتاژ بیشتری نسبت به دیگر مدل های باتری نگه دارند و باتری که ولتاژ بیشتری داشته باشد، بادوام تر است. لپ تاپ های اچ پی را نیز مانند مدل های دیگر باید برای اولین بار 24 ساعت شارژ کنید و در این مدت با آن کار نکنید تا مطمئن شوید کاملا شارژ شده است. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ هی می توانید به سایت لیپک مراجعه کنید

 





:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: